Buttons/pagina's

    

woensdag 14 maart 2018

Sterkte

In de maart collectie zitten ook materialen voor het maken van rouwkaarten... een minder vrolijk thema. Maar een thema dat ook bij het leven hoort. Met een rouwkaart kun je iemand laten weten dat je er bent en aan iemand denkt een zelfgemaakte kaart maakt zo'n berichtje dan nog persoonlijker.

Hieronder de eerste twee kaarten ter inspiratie, de andere twee vind je aanstaande vrijdag hier op mijn blog.
Op het blog op de website van Marianne Design vinden jullie er nog eentje... zie: https://mariannedesign.nl/blog/en-dan-staat-alles-stil

Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design:
Clear stamps: EWS2224 (Silence)
Creatables: LR0515 (Willow cats & birdhouse)
Knipvel: EWK1257 (Silence 2)
Pearls: CA3132 (Pearls white)
Pretty Papers bloc: PK9154 (Eternity)



Gebruikte materialen Marianne Design:
Clear stamps: EWS2224 (Silence)
Creatables: LR0513 (Dandelion)
Pearls: CA3132 (Pearls white)
Pretty Papers bloc: PK9154 (Eternity)

8 opmerkingen:

  1. Hele mooie condoleance kaarten heb je gemaakt.
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi zijn ze. Ik maak ze tegenwoordig ook liefst zelf ipv kopen, omdat het veel persoonlijker is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn beiden prachtig. Mensen waarderen het in moeilijke tijden zo om een kaart te krijgen waar liefde in zit. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn twee heel mooie en stijlvolle kaarten. Ik maak ze ook altijd zelf. Wordt zo gewaardeerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi, vooral de bovenste. Ik vind ze vaak zo saai en kleurloos en dat hoeft helemaal niet.

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig deze stemmige kaarten, ze worden altijd heel erg gewaardeerd.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen