Buttons/pagina's

    

zondag 1 oktober 2017

Kersttasje

De Doe@Ding demodagen zijn weer voorbij. Het waren weer twee onwijs leuke en gezellige dagen en ik heb enorm genoten van alle lieve en enthousiaste reactie's aan mijn tafel!
Nu is het wachten op de foto's en kunnen we nog even nagenieten...

Hieronder een kersttasje dat ook te zien was op mijn demo tafel, gemaakt met de nieuwe materialen van Karin Joan.

Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design:
Clear stamps: KJ1717 (Giftwrapping - Kerstwensen)
Collectables: COL1441 (Giftwrapping - Karin's pins bows) - COL1442 (Giftwrapping - Karin`s deer, stars & tag) - COL1443 (Giftwrapping - Karin`s bird, hearts & tag)
Craftables: KJ1715 (Giftwrapping - Twigs & twine)
Glitter paper: CA3104 (snowpaper)
Pearls: CA3132 (Pearls white)
Pretty Papers bloc: PB7053 (Eline's Berry christmas)

12 opmerkingen:

  1. Ziet er weer prachtig eruit Marleen!
    Altijd leuk om zelf zo'n tasje te maken en iemand een cadeautje te geven
    Grt van Judith fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful bag. Love the papers and the dies you have used.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Na twee drukke en gezellige dagen,mag je nu lekker met de beentjes omhoog!
    Je hebt een prachtig kado tasje gemaakt met de nieuwe producten van karin. Ik begrijp dat dit een mooi blikvanger was ;-)
    Fijne middag toegewenst!

    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig tasje Marleen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heeeeel mooi je kersttasje Marleen...
    en fijn dat je weer leuke demodagen heb gehad bij Doe@ding...

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig kerst tasje Marleen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat je zo genoten hebt! Een prachtig tasje. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het prachtig! Mooie kleuren ook! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het was heel gezellig om je te ontmoeten en erg leuk om je mooie creaties in het echt te bewonderen!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen