Buttons/pagina's

    

zondag 26 april 2015

CANDY bij 300 volgers!!

Let op: dit bericht blijft voorlopig bovenin staan... kijk hieronder voor het nieuwste bericht.

Langzaam druppelen er steeds weer wat volgers bij... helemaal super natuurlijk!
Dus ik dacht op naar de 300 met een Candy, doen jullie weer mee?!


Meedoen gaat als volgt: 
- Je moet volger worden van mijn blog (als je dit niet al bent natuurlijk)
- Plaats de Candy in je sidebar en link hem naar dit bericht
- Laat hieronder een berichtje achter

Zodra we de 300 volgers hebben gehaald ga ik de Candy verloten!

Lieve groetjes, Marleen

95 opmerkingen:

  1. Nou ik waag wel een kansje hoor!
    kom maar op met de 300 volgers maar dat gaat wel lukken.

    Het is een erge leuke candy

    gr jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super Marleen! Op naar de 300 volgers!! Volger was ik al van je.........
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je een candy weg gaat geven Marleen, en nog eens een hele leuke ook ...daar wil ik natuurlijk heel graag aan meedoen...Volger ben ik al lang en ik bewonder telkens je prachtige creaties
    groetjes en alvast een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Marleen wat prachtig dat je een candy weggeeft bij 300 volgers, ik waag graag een gokje, volger ben ik al en ik geniet altijd van je vele prachtige creaties....

    groetjes en een fijn weekend Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief van je dat je weer een candy verloot! Ik doe graag mee en waag een kansje :) Op naar de 300!
    Lieve groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je een Candy gaat verloten Marleen. Ik zou zeggen, op naar de 300 volgers!!! Maar dat zal wel snel lukken, denk ik. Je maakt ook van die leuke/mooie kaarten. Ik ga hem op mijn blog plaatsen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Marleen, eine schöne Idee, natürlich möchte ich auch mitmachen glückwunsch zu der Zahl
    glg Gertrude 300

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige candy Marleen, doe graag mee.Succes.
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 300 volgers... moet lukken toch! Je maakt zo leuke projecten, dat wil iedereen wel zien.
    Succes hoor.
    En ja: ik sluit me aan voor de candy!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 300 Volgers? Die heb jij zo bij elkaar ;-)
    Enne...ik wil 'm wel graag winnen, deze Candy...heb ik buiten de Col wiegje ook wat baby spulletjes om kaartjes te maken. Op een of andere manier schiet het er steeds tussen in om die ook aan te schaffen ;-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik doe graag mee hoor ! Staat al in mn zijbalk !!!! op naar de 300 !!!!
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Op naar de 300 volgers dit zal wel vlot verlopen Marleen alvast veel succes .....
    Wauw Zoveel leuke spulletjes .... Ik doe graag mee met je candy ...Wat leuk van je .
    Prettig weekend Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk dat je weer al zoveel nieuwe volgers hebt. Bijna 300! Zeker ook ik doe graag mee met deze candy.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. WoW wat een gave Candy! Het babietje is super schattig! Ik hoop dat je de 300 snel haalt liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je al veel volgers Marleen....en voor je het weet zijn het er 300.
    Ik wil heel graag een kansje wagen hoor en doe graag mee met je candy.
    Ik zet dadelijk je candy in mijn sitebar.
    Dank je wel dat je dit doet....heel erg leuk!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Marleen!
    Super leuk dat je weer een candy gaat weggeven! Zag van de week al de producten van mei voorbij komen en dit stond al hoog op mijn verlanglijstje, dus wat zou dat leuk zijn om te winnen!
    Die 300 volgers zullen er zo zijn, daar ben ik van overtuigd, je maakt namelijk prachtige kaarten en steeds bedenk je weer iets origineels! Zoals al vaker gezegd jij bent goed bezig!!!
    Ga zo door zou ik zo zeggen!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superleuk zo'n Candy. Ik heb die op mijn blog gezet. Veel succes en op naar de 300 volgers !
    groetjes en prettig weekend,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je ga als een speer Marleen, die dus die 300 volgers gaan beslist snel komen!
    Het belangrijkste is dat je plezier van je blog en hobby hebt! en om het zo te vieren
    met een Candy is wel heel leuk! en wat een mooie spulletjes!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat ben je toch een goed mens, Marleen. Alweer zo'n leuke candy, gaaf hoor!!!
    Op naar de 300 volgers...succes!!!
    Ik waag graag een gokje, dank voor deze kans!!!

    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nou ik doe graag mee Marleen en wat een prachtige candy.
    Op naar de 300 volgers zou ik zeggen maarrrrrrrrrr dat gaat zeker lukken.
    Dank je wel voor deze kans.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Marleen, al op naar de 300 volgers. Dat gaat heel erg snel bij jóu. Ik weet nog dat je net nieuw was in blogland. Maar ik vind het niet verwonderlijk want je bent ook wel een echte knutselkampioen memet prachtige creaties!! Leuk dat je weer een candy weggeeft, en daar doe ik gezellig aan mee. Mijn mannetje zet de candy straks in mijn sidebar want daar ben ik niet zo'n held in, hihihi!!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Superlief dat je deze candy weg wil geven Marleen!! Wat een leuke materialen! Daar wil ik natuurlijk wel voor meedoen.. Ik ben al lang een volger, en kijk elke keer weer met bewondering naar jouw creaties!! En die 300 volgers van jou komt wel goed hoor!!
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nou je bent er bijna suc6 Marleen
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Bijna de 300 volgers! Jeetje dat gaat hard, had er geen erg in! Die heb je zo. Een prachtige candy weer. Uiteraard doe ik NIET mee! Je weet vast wel waarom, hihi.
    Ik wil de andere ook een kans geven!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je zal hiervoor nu eens de lat niet hoog genoeg gelegd hebben, voor je het weet ben je al aan 300! Nog slechts 30 te gaan, wie wil immers niet jouw mooie crea's volgen! En dan op naar de 400, 500...
    Supertoffe candy hoor! veel sukses!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat gaat het snel bijna 300 volgers leuk dat je deze candy weg geeft ik ben al lang volger en heb het op mijn blog gezet groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw bijna 300 volgers !!! Proficiat !!!
    Maar die gaan er snel zijn ... zeker met deze candy!
    Graag wil ik mijn kans wagen op de leuke candy.
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Zag net bij Eline Pellinkhof al een sneakpeek van deze mooie nieuwe materialen en dan hop je verder en kun je ze bij jou straks winnen. Hoe gaaf is dat! Die laatste 30 volgers zijn er vast snel bij.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  29. O wat super leuk!! Ik doe natuurlijk heel graag mee. En die 300 volgers......die heb je volgens mij binnen een week. We gaan het zien.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een leuke candy. Ik doe mee.
    Groetjes Ina.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een prachtige candy geef je weer weg.
    ik doe graag mee.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ho maar ! Ik doe graag mee. Je geeft weer een fantastische candy weg. Op naar de 300 ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Marleen,
    groot gelijk, overal een feestje van maken. EN al bijna 300 volgers in zo korte tijd. Dat zegt ook iets van jouw creaties.
    Ik doe graag met de candy mee, natuurlijk. Zet hem op mijn blog!
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Marleen,
    Bedankt dat je ons de kans geeft om deze leuke candy te winnen. Ik waag ook graag een kansje, hij staat in mijn sidebar hoor. Op naar de 300 volgers!

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Die 300 heb je in no-time Marleen, ook zonder deze keigave candy waar ik heel graag aan mee doe want dit is allemaal zooooo lief en leuk!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Marleen,

    Oh, wat leuk een candy. Natuurlijk doe ik mee. En je 300 volgers die heb ik no-time.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wow 300 volgers, dat is echt een hoop! Gaaf hoor :). En dan zo'n supergave candy! Ik doe graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hallo Marleen, Wat een mooie candy geef je weg. Ik doe graag mee. Op naar de 300 volgers!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Schitterende creaties en zoveel elke week! Echt genieten! Leuk dat je zo'n mooie candy weggeeft! Ik doe graag mee, omdat ik net als jij zo geniet van het knutselen met Marianne Design producten.

    Knutselgroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vreemd, ik stond niet meer bij je volgers, terwijl ik je al wel heel lang volg! Je stond nog wel in mijn leeslijst... Ik heb nog snel een keer op de button geklikt en nu sta ik weer in je volgerlijst!

      Verwijderen
  40. wat een supergave candy Marleen en je zal vast snel aan de 300 volgers zitten!!

    Groetjes Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Oh weer zo'n leuke Candy! Wat ontzettend lief van je! Ik doe natuurlijk weer gezellig mee. Bedankt voor het lieve gebaar.

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een gave candy heb je weer! Ik ben al volger dus ik kan je niet dichter bij de 300 brengen, maar dat gaat vast snel lukken! Natuurlijk wil ik weer mee doen.

    Fijne zondag,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  43. super leuk@marleen!
    dus ik doe mee
    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hoi Marleen. IK doe graag mee met de candy. Wie niet waagt wie niet wint. Groeten Trijntje,

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Doe héél graag mee zelfs!! Helemaal schattig die nieuwe serie!!
    Gaat goed komen hoor die 300 volgers!!
    Een gezellige zondag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hoi Marleen,
    Super mooie candy met de nieuwe spullen van Eline daar doe ik graag aan mee.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hoi Marleen, ik waag graag een kansje!
    groetjes, Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  48. wauw marleen wat een leuke candy wil zeker meedoen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Leuke candy Marleen.
    300 volgers moet met gemak lukken.
    Jij maakt zulke mooie creaties!!!!!!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Hallo Marleen,
    Wat een leuke candy :-) Heel lief dat je die met ons wil delen.
    Ik wil graag een gokje wagen en heb je candy op mijn blog zetten.
    Ik zou het leuk vinden als je bij mij ook komt gluren;)
    Groetjes Adriana
    http://cardsfromproudgranny.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat een leuke candy Marleen !!!
    Op naar de 300.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Hoi Marleen, wat ben je lekker op dreef, die 300 volgers heb je zo bij elkaar! Je maakt ook zulke leuke dingen dus dat is niet zo gek. Wat geef je een gave Candy weg! Volger ben ik vanaf het eerste uur dus ik draag niet bij aan het aantal volgers maar wil wel graag een gooi doen! Ga lekker door zo Lieve groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wat een leuke candy ga je verloten, Marleen. Ik doe graag mee, volger was ik al en ik heb hem op mijn blog geplaatst. Succes!!

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wauw wat een gave candy geef je weg, daar doe ik natuurlijk graag aan mee...volger ben ik al een hele poos van je want je maakt altijd zulke mooie dingen.
    Ik zou zeggen op naar de 300 volgers !!!

    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. LEUK!!!! Ik doe heel graag mee! Ben benieuwd wanneer je de 300 volgers gaat halen, wat veel zeg! Gaaf! Je maakt ook zulke prachtige dingen! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Superleuke candy, ik waag graag een gokje! Wat een leuke spulletjes komen er weer uit, ben weg van die 'nieuwe baby's'.... Was een tijdje volger, maar heb je nu ook maar es bij mijn favorieten gezet!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Wauw Marleen wat een super candy geef je weg!! Je maakt super leuke kaarten en die 300 volgers die heb je snel hoor!
    lieve groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Gaat je vast lukken die 300 volgers...leuk hoor ga de candy op mijn blog zetten...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Marleen dat gaat je zeker heel snel lukken hoor ... hele leuke candy Marleen.
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wow wat een schitterende verloting heb je zeg. Ik zal de foto op mijn blog zetten. Veel succes , je maakt altijd schitterende kaarten. Gaaf ook hoe jullie die prachtige kikkerkaarten maken. groeten, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Ik ben je volger allang natuurlijk. Maar deze candy is super. Ga hem gelijk in mijn sidebar zetten. Succes!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Hoi Marleen ik had je candy natuurlijk al lang zien staan maar nog steeds niet te tijd genomen om hem op mijn blog te zetten. Maar natuurlijk doe ik wel graag mee want zo'n leuke candy willen we niet missen. Hoe gaaf om dit mooie pakketje te winnen. Nog 25 volgers zag ik......dat die maar snel komen maar daar ben ik niet zo bang voor. Al die leuke vrolijke creaties wil iedereen toch graag zien. Succes en we hopen natuurlijk nog veel mooie dingen voorbij te zien komen.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Wat een leuke candy. Ik doe heel graag mee! Ik kan echt niet wachten tot deze materialen uitkomen...!
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Grappige Candy! Ik verheug me op de nieuwe mallen van MD!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Superleuke candy, Marleen! Ik doe graag weer mee! Groetjes, Lien

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Wat een superleuke candy zeg, daar doe ik heel graag aan mee! En 300 volgers heb jij met je fantastische creaties toch zó bij elkaar!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Wat lief dat je een candy wegschenkt en zo'n leuke goodies. Daarvoor wil ik ook wel een kansje wagen. Op naar de 300! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Hoi Marleen, wat leuk dat je deze hele gave candy weg gaat geven!!
    Die 300 volgers... is echt een peulenschilletje hoor.
    Je maakt zulke prachtige creaties, die wil gewoon niemand missen!

    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Op naar de 300!
    Ik doe graag mee aan je candy, ik volg je blog met veel plezier, je maakt leuke dingen!
    Groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Ben lid geworden maar kan kan dit niet op me blogje posten krijg altijd error. Jammer had graag meegedaan om een kansje te hebben om eens iets te winnen.
    Maar blijf toch je blogje volgen leuke kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Ben al volger en denk dat het niet zo lang zal duren voor je er 300 hebt. Heel leuk deze candy, iedereen vindt het altijd leuk om iets te winnen. Maar het is vooral leuk om bij elkaar inspiratie op te doen.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Hoi Marleen,
    Wat leuk dat je een candy weggaat geven. IK ben super benieuwd wat erin ziet.
    En de 300 volgers haal je wel. Ik volg je al een tijd, Met heel veel plezier
    En doe graag mee met deze candy
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Hoi Marleen,
    Ik ben een volger geworden hoor! Je maakt echt de mooiste kaarten.
    Ik maak graag kans op de leuke candy.
    Groetjes,
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  75. hoihoi .. leuke blog! ik ben volger geworden.. en ik kom graag vaker spieken. leuke kaarten maak je!
    op naar de 300 volgers
    groeten miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Hi Marleen!
    I am your new follower.
    Thanks for the chance to win this beautiful candy.
    I addet it on my sidebar so that you can get more followers.
    Greetings, Valerija

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Wat een superleuke candy! Natuurlijk wil ik ook graag een kansje wagen :-)
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Wat een super leuke Candy Marleen
    ik doe graag mee, ik ga hem op mijn blog plaatsen.

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Ik kom wel vaker even buurten op je bloggie, leuke dingen maakt je altijd met de MD stanzen, maar nu ben ik ook je volger geworden hoor! Wat een gave candy, vooral die babystans is helemaal super....ik ga duimen...
    groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Ik doe ook graag mee Marleen.
    Kom altijd even sneak a peaken wat voor moois en creatiefs je weer hebt gemaakt. Altijd een feestje! Super!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Hoi Marleen,
    Ik stond nog niet officieel bij je volgers zag ik, maar ik volg je wel al een tijdje.
    Dus maar snel officieel volger geworden en ik doe natuurlijk graag mee voor de candy.
    Op naar de 300 volgers!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Super leuk dat je dit doet. Ik doe graag mee.
    Ik zeg op naar de 300 volgers.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Oeps volgens mij heb ik vergeten om een berichtje hier neer te zetten .. Wat maak je mooie reaties , ik kom gauw weer terug om te kijken
    Groetjes van Gertie

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Hoi Marleen,
    Ik kom hier ook nog snel een reactie achter laten want ik zie dat het niet lang meer duurt dat je aan de 300 volgers bent. Mijn complimenten voor je mooie kaartjes waar je ons telkens weer mee verrast ga vooral zo door Marleen je inspireert er heel veel kaartenmaaksters mee. Ik maak graag een kansje op je gave candy.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Het gaat al de goede kant op met de hoeveelheid volgens. Bedankt voor de kans op de candy.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Wat leuk dat je iedereen laat meedingen. Ook ik waag een poging. Ik volg je al enige tijd, want je brengt heel veel inspiratie. ga zo door! En ook al win ik nu niet, volgen blijf ik je zeker.
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  87. hoi Marleen ik zie dat ik nog helemaal geen reactie bij je had achter gelaten.
    Maar wat een leuke candy heb je, ik wil ook op deze manier een gokje bij je wagen.
    ik ben al lang volger van je blog en ik vind dat je gave kaartje s maakt
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Hoi Marleen, ik zie dat je er bijna bent. Super voor je, 300 volgers, maar ja, je maakt ook zulke leuke kaarten en andere dingen. De opkikkertjes in de Marianne zijn ook super! Ik doe dus graag mee met je candy want ik ben helemaal verliefd op de diertjes en baby-tjes van Eline.

    Liefs,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Volger ben ik al lang en doe veel inspiratie op van je prachtige kaarten. ik wil een kansje wagen hoor op deze prachtige candy, ben helemaal gek op mallen van Eline.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Nog 6 nachtjes slapen. Spannend hoor! Het is een prachtige prijs.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Volger was ik al, een grote fan van jouw creaties met mooie heldere kleuren.
    Ik wil graag meedoen met je Candy.
    Blijf ons inspireren !!!

    Liefs, Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  92. nog 1 volger dan sta je op 300 volgers knap hoor en een mooie prijs doe je er uit
    groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Ik volg je nu een tijdje, en ik vind je stijl heel erg leuk en fris. Inspirerend!
    Helaas kom ik niet in aanmerking voor de candy, want ik heb geen eigen blog....

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Hoi Marleen, ik vind je creaties altijd heel erg leuk! Zelf heb ik geen blog, maar wilde je dit even laten weten... Groet, Rita

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen