Buttons/pagina's

    

vrijdag 28 maart 2014

Geboorte kaarten - jongetje

Hoi allemaal,

Hierbij op verzoek van Blankina ;D nog twee kaarten met de producten van Marianne Design voor de challenge bij Marianne's Design Divas.
In dit berichtje het eerste kaartje.

Liefs, Marleen

Gebruikte materialen MD: 
Knipvel: Eline Pellinkhof, het productnummer weet ik niet meer.
Papier: PB7041
Clearstamp: EC0106 - EC0138 - EC0081

Link naar de challenge: http://mariannedesigndivas.blogspot.nl/2014/03/baby-boom-at-marianne-design-divas.html



5 opmerkingen:

  1. Prachtig babykaartje heb je gemaakt Marleen - supermooi modelletjes en heel mooi gedaan - ik vind hem super!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel ! Het is weer een genot een mooi MD kaartje van je te zien!!
    Nogmaals succes bij Marianne Design Diva's,
    groetjes Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAAR KAN IK HET PATROONTJE VAN DEZE KAAR VINDEN?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit model heet een trapjeskaart. Als u het op google intikt komen er allemaal verschillende modellen trapjeskaarten en patronen uit.

      Verwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen